سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هیات اسکواش شهرستان میاندرود
دل احمق در دهانش و دهان حکیم دردلش است . [امام عسکری علیه السلام]

نوشته شده توسط:   رحیم  

به مناسبت دهه فجر مسابقه اسکواش زیر 15 سال آقایان با حضور 12نفر در خانه اسکواش شهدای بادله  برگزار گردید و نفرات برتر این مسابقات مشخص شده اند

نفر اول : امین فغانی

نفر دوم : آرمین نثاری

نفر سوم : ابوالفضل رضوانی


 

نوشته شده توسط:   رحیم  

سه شنبه 91 بهمن 10  12:16 عصر

هیئت اسکواش شهرستان میاندرود

 

فرزاد شکوهی ، سهیل شاملی ، سجاد زارعیان و علیرضا شاملی از روز یکشنبه به اردوی جوانان دعوت تا با آمادگی کامل تر در مسابقات بین المللی کیش زیرنظر مربیان ملی تمرینات خود را دنبال کنند     .

گفتنی است با تأمین منابع مالی تیم 3 نفره ایران در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا شرکت خواهد کرد .

 

 


 

نوشته شده توسط:   رحیم  

سه شنبه 91 بهمن 3  11:28 عصر

هیئت اسکواش شهرستان میاندرود

 

پس از بررسی پیشنهادات استان های سراسر کشور ارزیابی نهایی 9 ماه نخست سال و رتبه بندی هیات های استانی اعلام گردید    .

 

1 تهران     

2 مرکزی     

3 یزد    

4 آذربایجان غربی    

5 مازندران     

6 گلستان    

7 لرستان     

8 اصفهان 

9 فارس

10 گیلان

11 خوزستان 

12 کرمانشاه

13 خراسان رضوی 

14 آذربایجان شرقی

15 خراسان جنوبی 

16 سیستان وبلوچستان

17 البرز

18 زنجان

19 خراسان شمالی 

20 قزوین

21 اردبیل 

22 قم

23 کرمان

24 هرمزگان

25 چهارمحال وبختیاری 

26 همدان

27 کردستان

28 ایلام 

29 سمنان 

30 کهکیلویه وبویراحمد

 


 

نوشته شده توسط:   رحیم  

هیئت اسکواش شهرستان میاندرود

 

دوره مربیگری سطح 2 آسیا که با تلاش زیاد مسئولین فدراسیون که مجوز برگزاری آن در اجلاس جهانی برای ایران دریافت شده بود با حضور آلن سیوزا مدرس کنفدراسیون آسیا و مدرس دستیار سید علیرضا سنایی در تهران در دی ماه سالجاری برگزار گردید که به گواه کلیه شرکت کنندگان یکی از مفیدترین دوره های آموزشی فدراسیون از بدو تأسیس فدراسیون اسکواش درکشورمان بود که حتی آندسته از مربیانی که در سالیان قبل در کشور مالزی موفق به اخذ مدرک سطح 2 آسیا شده بودند در این دوره نکات جدید و اثرگذار دیگری را به معلومات و دانش قبلی خود افزودند . این دوره با هدف ارتقاء و حمایت آندسته از مربیانی برگزار شد که در سال های گذشته بدلایل مختلف این فرصت برای آنان فراهم نشده بود که از کلیه استان های کشور بتوانند از فدراسیون خود بهره کافی را ببرند و دیگر اینکه با خارج ساختن فضای این رشته از تمرکز پایتخت و ایجاد یک فضای باز فعالیت برای همگان با توجه به رشد اسکواش در سال های اخیر برنامه ریزی گردید که هر چند هزینه هایی را بر بدنه فدراسیون در شرایط کنونی وارد کرد ولی با ارزیابی های صورت گرفته ارزش برگزاری این دوره از حیث فنی و رسیدن مسئولان اسکواش در راستای تحقق اهداف توسعه ای و تمرکز زدایی را برآورده نمود . در این دوره 29 علاقمند دختر و پسر از سراسر ایران حضور داشتند و باعلاقه مباحث ارائه شده را دنبال می کردند ، که از بین این افراد مدرسین جدید فدراسیون در 15 اسفند ماه سالجاری شناسایی خواهند شد . مدرس این دوره از بهترین مربی آسیا بوده و سرمربی کنونی تیم قهرمان کشورمالزی می باشد . برگزاری این دوره 18 میلیون تومان براورد گردید که تاکنون بلیط مدرس به میزان 4 میلیون تومان ، اسکان مدرس 1.5 میلیون تومان ، حق الزحمه مدرس خارجی حدود 3 میلیون تومان ، مرمت دیوار کلاس عملی و بازسازی نور سالن دوره 1.5 میلیون تومان احکام ، البسه و پذیرایی که جمعاً 10 میلیون تومان شده و تاکنون از سوی شرکت کنندگان دوره تأمین شده است     .

آورده این دوره یازده میلیون و سیصد هزار تومان خواهد بود که توسط شرکت کنندگان به حساب درآمد فدراسیون واریز و تا پوشش کل هزینه های کلاس فدراسیون بایستی به میزان 6.5 میلیون تومان دیگر بابت مدرسین تئوری و کادر اجرایی برگزار کننده ، خدمات ، مربیان ملی ، آموزش و... هزینه نماید که انشاء ا... با وصول شهریه 4 شرکت کننده که هنوز اقدامی در خصوص واریز وجه ثبت نام در دوره را ننموده اند ه با همکاری اعضا فشار وارده بر کمیته آموزش فدراسیون کمتر خواهد شد  .

به امید اینکه همه خانواده اسکواش در همه تصمیم گیری ها شرکت داشته باشند .

 


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
جمعه 103 فروردین 10
امروز:   21 بازدید
دیروز:   16  بازدید
فهرست
آشنایی با من
لوگوی خودم
وبلاگ رسمی هیات اسکواش شهرستان میاندرود
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com